Održivost je danas glavna tema razgovora. Mnogi koriste ovaj izraz, ali često se jako različito tumači.Ovdje možete pročitati kakvo značenje taj izraz ima za nas:

  • Na tržištu se nalazimo od 1913. godine i neprestano se nalazimo u obiteljskom vlasništvu. Za nas održivost znači razmišljanje i planiranje u generacijama. Mnogi suradnici su zaposleni kod nas već desetljećima.
  • U povijesti našeg poduzeća rasli smo stalno i umjereno. Otkazi zbog poslovnih razloga nikad nisu bili potrebni. Umjesto toga smo svake godine stvarali nova radna mjesta i školujemo veći broj osoba nego što nam je potrebno.
  • Našim suradnicima nudimo plaću višu od prosjeka i atraktivne dodatne socijalne naknade.
  • Naš rast savladali smo vlastitim snagama – bez kredita i izlazaka na burzu. Tako smo ostali neovisni. Unatoč tome uspjeli smo doći na vrh trgovaca obuće u Europi.
  • 1913. godine započeli smo na lokaciji u Essenu u njemačkoj pokrajini Ruhr. Iako smo danas aktivni u 31 zemlje, osjećamo povezanost s ovom pokrajinom, te i ovdje kontinuirano proširujemo središnjicu tvrtke.
  • Kod investiranja u upravnu zgradu i trgovine važna nam je moderna, ekološki prihvatljiva tehnologija poput solarne energije, toplinskih crpki i svjetlosnih koncepata koji štede energiju. Tako je npr. distribucijski centar u Bottropu – koji je sa 40.000 m 2 površine danas najveći te vrste u poduzeću – već 2003/2004 dobio Ökoprofit certifikat vlade Savezne pokrajine Sjeverna Rajna-Westfalija. U drugom stupnju izgradnje su 2007. godine poduzeta mnogobrojna proširenja po ekološkim načelima.
  • Najveći dio naših prijevoza obavljamo brodovima i željeznicom.
  • 2010. godine smo kod nekih vlastitih robnih marki u ponudu uključili posebne ekološke modele – tako npr. kod robne marke Elefanten i Medicus.
  • U biti je nepotrebno spomenuti da efektivno provodimo mnogobrojne zakonski propisane ekološke standarde – naposljetku smo se na to obvezali.
  • Na području testiranja štetnih tvari postavili smo naše vlastite, stroge standarde koji premašuju zakonske norme.
  • Održivost za nas također znači učiniti sve da bismo našim kupcima i sutra još uvijek mogli ponuditi dobru obuću po dobrim cijenama.
  • Jednim dijelom naše dobiti već desetljećima financiramo humanitarne projekte koji su nam važni – u Njemačkoj, u Indiji, u Africi i u Moldaviji.